Ett fyrfaldigt leve för Carro.

Hallå hallå.
Kom just hem efter en otroligt trött och seg dag på jobbet. Timmarna känns eviga och jag blir bara tröttare och tröttare för varje sekund som går. Jag har absolut N-O-L-L ork kvar, varken fysiskt eller psykist (och detta beror inte bara på jobbet.. men skiten gör ju inte saken bättre.) och emellanåt vill jag helst av allt lägga mig ner och dö.
Fan vad positiv jag låter idag, woho.
För att få timmarna att gå har jag suttit och läst en massa fjortis-brudars bloggar (och jag förstår inte hur jävla lustigt det kan vara att fota "dagens outfit" och ladda upp för att flasha den för folk. Och jag förstår än mindre hur folk kan vara intresserade. Herregud.) samt min käraste Carros blogg och jag fann något som lättade upp min alltför gråa, trötta och tråkiga dag.

"Med Jessi kan man prata om allt .. om saker man inte berättar för någon, bara henne.
Och hon dömer aldrig. Bara lyssnar, förstår och kommer med råd.
Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är världens bästa vän :)"

Och så hittade jag även ett inlägg med namnet "Dagens love!" där en bild av mig fanns samt texten..
"dagens kärlek är min sweetnose Jessi. .. och varför jag tycker om henne?
jo! .. för att hon är helt galen, världens bästa och tycker om mig för den jag är.

:)

om jag inte hade dig i mitt liv så skulle mina dagar vara lite gråare..
LOVE!"


Att läsa det där var just vad jag behövde precis just då.

Carro är inte bara världens bästa utan hon fyller även år idag. Hela TJUGO år. GRATTIS DARLING!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback