Jag är så jävla bra.

Jag bara måste inleda detta inlägg med att säga att; JAG ÄGER PÅ ATT KÖRA BIL! Så släng dig i väggen, älskling, och Niklas & Tobbe också för den delen. Jag är fett duktig och soon har jag mitt körkort. Känn på den du (ni)!

Efter att jag hade övningskört och ägt alla på det i söndags, duschade jag och slappade mest runt bara. Vid halv nio gick jag upp till centrum för att hyra film och möta Linus. På vägen hem köpte vi middag på donken och sedan mös vi framför tv:n tills vi somnade.

Jag inledde måndagsmorgonen med att titta på filmen vi hyrde kvällen innan, eftersom jag som vanligt somnade. Så jag passade på medan Linus sov. Till slut vaknade älskling till liv och morgonen och almost hela förmiddagen slöades bort. Runt tre blev det stressigt(!!), men vi lyckades nästan komma i tid för att möta Carro.
Med ett par systemetkassar rikare (men fattigare..) släpade vi oss i hettan bort till Ängby där vi hämtades upp av mamma Eva.
Hemma på landet åt lagade vi middag och sent på kvällen åkte vi till Malmen och satt och pratade och mös.

På tisdagsmorgonen jobbade älsklingen och jag vaknade innan han kom hem och fick alltså några timmar till övers att göra ingenting på. Jag fördrev tiden med att sitta vid datorn och spela på mitt mobilspel. (Jag slog förövrigt nytt rekord.) När han kom hem åt vi frukost framför Våra bästa år (Jag tvingar stackarn att titta på det, fastän han tycker det är fett patetiskt..) Sedan stressade jag iväg och duschade och sminkade mig och sedan packade vi väskorna för att åka ut på sjön med Niklas och Carro.
Båtresan var guppig (!) och stundtals läskig. Jag tror nästan jag blev sjösjuk. Till slut bestämde vi vart vi skulle lägga till, men så fort båten var förankrad (heter det så?) och på plats och vi redo att stiga i land började det åska &blixtraoch spöregna. YÄSS. Det var bara att vända tillbaka. Och inte helt otippat sken nästan solen på tillbakavägen.
Niklas och Carro åkte hem för att duscha och jag och Linus mös och åkte ner till Ica en snabbis. Sedan kom C och N tillbaka för att grilla och mysa med oss. Och blir du förvånad om jag säger att det var uppehåll ändå tills vi satte igång grillen? Nej, för precis så var det. Vädergudarna var SÅ INTE på vår sida den dagen.
Vi ägnade kvällen åt att äta, prata, dricka lite alkohol och spela lite sällskapsspel. Jättemys.
När dem någon gång mitt i natten lämnade oss tittade jag och Linus på ett My name is Earl-avsnitt och somnade sedan i varandras armar.

Igår åkte jag hem hit till Stockholm och mötte Avin inne i stan. Vi traskade runt en stund men i brist på ork gav vi snabbt upp och åkte hem. Jag så gott som vände i dörren, men hann äta och packa om väskan, för att sedan åka hem till Avin. Halv tio mötte vi upp Leyla och Carro för att hänga med dem.
Det var både roligt och mysigt, men främst av allt helt vrickat. Alla vi fyra lider av samma dåliga humor och mer behöver jag nog inte säga.
Kvällen avslutades hemma hos Avin där jag och hon åt mackor och kollade på någon tråkig jävla film. Det enda roliga var att någon snubbes livvakt såg på pricken ut som Dr Phil. Fett fult.

Imorse åt vi frukost framför tv:n som visade Mitt stora feta grekiska bröllop. Det var fett längesedan jag såg den och jag skrattade typ hela tiden. Galet skön film.
Vid halv fem kom jag hem och har läst Cosmo, tittat på tv, ätit middag och suttit här. Alltså ingenting meningsfullt.

Igår var det förresten min och Linus 8 månaders-dag. Fasen vad tiden går fort. I love you more than ever, darling.
Och idag firar Carro och Kalle 16 månader. Congrats eller vad man säger.

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback