Life is sweet sometimes.

Hejsan dagboken.
Nu var det över en vecka sedan jag bloggade, men sanningen är den att jag har haft saker att göra varenda sekund. Vettiga saker eller inte, spelar ingen roll, jag har i alla fall inte haft tid att dela med mig av mitt händelserika liv. Heh..

På torsdagen jobbade jag som vanligt och det var precis lika jävla drygt som vanligt. Dagen blev dock bättre när jag efter jobbet åkte in till stan och träffade Linus. Vi käkade på Donken och satte oss sedan vid värsta mysiga platsen med en massa fontäner och pratade och mös och smaskade i oss en varsin supergod glass. A few hours later åkte vi hemåt åt varsitt håll och jag antar att jag satt här, som jag brukar göra och gick sedan och lade mig.

Fredagen var dagen jag länge väntat på, så det var med glada steg jag begav mig mot jobbet. Jag hade min nya snygga, svarta klänning, mina röda och gyllene (!) skor och mina stora, snygga, gröna solglajjor. Jag var FETT happy när jag glatt lyssnade på musik och väntade på pendeln. Genomled dagen och åkte sedan hem för att hämta Carros fölsepresent. Mötte Avin i centrum och några minuter senare anlände födelsedagsbarnet herself. Vi käkade middag och gav Carro hennes lyxiga och exklusiva present. Ett egendesignat halsband a la Jessi&Avin. Vackrare kunde det inte ha blivit. Efter att ha skrattat och pratat bort dryga fyra timmar blev Carro hämtad av pojkvännen och jag och Avin satte igång att leta toalett till den panikkissnödiga Avin. Det var svårare än vi trodde. Efter några om och men fick hon i alla fall lätta på trycket (FETT fult uttryck) och vi placerade oss vid t-banan för att invänta min boyfriend. Vi kramade sedan Avin hejdå och inhandlade snacks inför kvällen, som vi spenderade i sängen med en massa filmer.

På lördagen vaknade jag så tidigt som halv åtta för att säga adjö till mina föräldrar som var på väg att sticka på semester en vecka. Jag och Linus skulle alltså vara ensamma ända tills onsdag då han började jobba. Dagen segades bort och på kvällen mös vi framför tv:n.

Söndagen såg ungefär likdan ut och det mesta vi rörde på oss var att traska upp till Hemköp för att handla. Men jag bangar inte, för det finns ingenting som går upp emot att mysa-mysa-mysa med älsklingen hela-hela tiden.

I måndags vågade (orkade) vi oss i alla fall ta oss längre än till Hemköp och åkte till Kista för att kolla runt. Jag hittade den snyggaste (!) BH:n ever men den fanns självklart inte i min storlek. Det sög. Vi letade kläder till Linus men den kräsna snyggingen hittade ingenting som föll honom i smaken. Sedan hann vi inte med så mycket för jag fick en sådan fruktansvärd jävla migrän och mådde som ett arsle. Vi hann dock köpa pizza och en liten liten coca-cola för 91 jävla spänn (!!) Rena jävla rånet. Och inte nog med det så var bögcalzone-jäveln FETT liten och smakade tuttifrutti (!?) Ja, det är helt sant. Pizza-fan smakade tuttifrutti. Helt sjukt och jävligt äckligt. Det tillsammans med min migrän gjorde att jag fick i mig ytterst lite föda.
Vi påbörjade sedan en helvetisk hemresa för min del då jag var tiondelssekund trodde jag skulle spy för att det gjorde så ont i skallen. Till slut kunde vi äntligen kliva av och vi gick med sakta steg i på Hemköp för att handla en massa nödvändigheter. Jag så gott som däckade när jag kom hem och Linus tog så sött hand om mig. Jag sov i omgångar men vaknade av aatt jag drömde mardrömmar. Yäss.
Någon gång mitt i natten fick jag i alla fall ro och kunde somna helt utmattad i Linus famn.

I tisdags kväll åkte vi ut till Linus och inhandlade en god (!) calzone och resten av kvällen mös vi och svullade framför tv:n. Inga konstigheter.
Klockan trre på onsdagen satte jag mig på bussen hem från Norrtälje då Linus började jobba. Hemresan gick mot förmodan fort och var ganska trevlig då Linda höll mig sällskap i telefonen hela vägen.
I stan mötte jag upp my longtime friend Hermon och vi inhandlade en varsin superb (kan man säga så om dricka?) iced cappuccino och jag tror jag gjort henne addicted. Yeah. Vi pratade och kollade runt i några timmar och åkte sedan hem för att käka middag. Därefter möttes vi igen för att ta en promend och prata ännu me. Vi hamnade till slut på en bänk där vi pratade bort ännu fler timmar. Det var väldigt mysigt och roligt eftersom vi inte umgåtts like this for ages.
När jag kom hem ringde jag Linus och gick och lade mig på en gång.

Idag var jag tillbaka på jobbet igen och det SÖG åsneballe, men dagen gick fort. Thanks for that. Jag missade dock pendeltågs-helvetet med typ 3 sekunder och jag blev råförbannad. Fitt-SL.
Efter en timme kom jag till slut hem och slängde i mig mat och stäade hela fucking lägenheten. Yeah. Det har aldrig hänt så länge jag levt, tror jag. Who's the best daugther in the world? JAG JAG JAG! YÄSS, jag äger.
Nu kom precis Carro och vi ska mysa och titta på film. Lite vardagsmysigt sådär.

Jag måste bara tillägga att vissa människor går mig extremt mycket på nerverna. Jag tänker inte nämna några namn, men SNÄLLA, it's enough. Ge upp. Gå vidare. Mind your own business.
Du är patetisk.

PUSS & kärlek.






Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback