Suck my dick.

Nu börjar jag äntligen se ljuset där framme. Min tredje arbetsvecka har börjat och trots att jag mår som ett as, som måste gå upp sex varenda jävla morgon och släpa mig till jobbet, börjar bördan ändå att lätta. Om än ytterst lite, men det är alltid något.

Förra veckan hann jag i alla fall med att både träffa Jojjo (som jag tidigare nämnt) och älsklingen och Carro. På onsdagen  mötte jag Linus inne i stan och jag hade kunnat stå i en evighet och bara krama honom. Vi traskade runt och sedan åt vi en mysig middag i kungshallen. Efter många pussar, kramar och även lite tårar (ni får tycka jag är patetisk som gråter bara för att jag ska vara utan min pojkvän i någon dag/dagar, men jag saknar honom något så fruktansvärt efter bara några timmar. ) lyckades vi slita oss ifrån varandra och jag åkte hem och gick nästan och lade mig på en gång.

På torsdag efter jobbet träffade jag Carro och fikade och pratade bort en massa timmar och det var precis lika mysigt som vanligt.

Jag vaknade lycklig (eller åtminstone så lycklig som man kan vara när man måste gå upp sex) på fredagsmorgonen och tog glatt med mig väskorna till jobbet. Arbetsdagen tycktes dock aldrig vilja ta slut och jag var otålig och hispig och ville helst bara att klockan skulle bli fyra så att jag snart kunde få träffa Linus igen. Efter en massa otålig väntan kunde jag äntligen (!) åka till stan och möta hans mamma.
Jag var lycklig som aldrig förr när jag äntligen bara fick koppla av och njuta av älsklingens sällskap.
Vi mös hela helgen och tiden gick alldeles för fort. På söndagen innan jag skulle åka hem blev det en del tårar till, men det var bara att bita ihop. När jag kom hem åt jag middag och pratade med Linus i telefon innan jag somnade.

Det blir bara tråkigare och tråkigare på jobbet och idag mådde jag som ett arsle från början till slut. Jag var trött och hade sjukt ont i huvudet och nacken. Fuck.
Kvart öven fyra begav jag mig ändå in mot stan för att träffa Avin. Vi fixade Carros fölsepresent (vi är FETT bra och snuskigt nöjda med vårat fynd) och shoppade och fikade. Hur supermysigt som helst.
Nu har jag precis ätit en sen middag och jag mår illa. Today it's my lucky day.

PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback