First day of summer'07.

Den här dagen har varit bra, väldigt bra.
Jag vaknade upp till strålande sol och det var säkert 20 grader ute, fixade mig och satte för första gången i år på mig shorts (utan leggings, dock med strumpbyxor). Då är det tametusan sommar. Vid elva gick jag upp till centrum och mötte mamma för att få sällskap under mitt läkarbesök. (Jag är typ stamkund..) Jag fick migräntabeltter och sedan gjorde vi ett ärende på banken. Sprang hem en snabbis och bytte om (vägrade dock lämna mina schnygga somriga shorts) och åkte sedan in mot stan. Avin klev på i Aba och vi fortsatte in till stan, fullt fokuserade på att hitta avslutningskläder. Det blev en fyra timmar lång shoppingrunda och vi båda köpte en varsin vit kjol. Mötte även Linus en snabbis och fixade hans armband. Innan vi åkte hem åt vi en helt galet god nudelwok. I love it!

PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback