Idag barn, imorgon vuxen. WHAT!?

Dagarna som går blir bara bättre och bättre.
Jag har solat (och fått färg!), badat (två grr), åkt båt, gått mysiga kvällspromenader i kvällssolen, mysrökt vattenpipa, hoppat studsmatta, haft vattenkrig - me love LANDET. Och det bästa är att jag fått göra det med min älskling (som jag förövrigt firar 7 månader med om mindre än en vecka) och har fått sova massamassa tillsammans med honom (6 nätter än sålänge, kan nästan inte bli bättre).

Igår var en sådan där sjukt mysig dag. På förmiddagen låg jag ute och solade och Linus roade sig med andra saker (som jag inte tyckte var något roligt eftersom jag SÖG). Någonstans här fick jag för mig att starta vattenkrig med honom och slängde två glas med iskallt vatten över honom. Bangare som han är tyckte han inte det var särskilt roligt (jag asgarvade) och ville inte ha vattenkrig. (TÖNT) Så jag lade mig för att sola igen, men när jag öppnade ögonen såg jag att han var på väg ut med en stor flaska i handen. Och så började det. Vi fyllde flaska efter flaska (typ en&enhalvliters flaskor) och sprang runt och tjoade och skrattade. Jag förlorade. (Någon dag ska jag ta ut min hämnd.) Sjukt roligt och mysigt var det i alla fall.
Timmarna sprang förbi och vid halv fem tyckte jag det var dags att duscha. Därefter tog vi moppen (SOMMAR!) ner till Ica och köpte glass. När vi kom hem lagade och åt vi middag och åkte sedan och mötte Niklas för att ta ett kvällsdopp i Malmen. Det var tamefan varmare i vattnet än i luften och det var FETT NICE.
Blöta och kalla åkte vi hem och grillade korv och rökte vattenpipa. Vid halv två ville pojkarna titta på film och i väntan på att den skulle sättas igång gick jag och lade mig i sängen. Det slutade med att jag somnade och vaknade arg och trött efter att ha drömt en mardröm. Linus kom in lägligt och kramade om mig och sade att han älskade mig. SÖT. Jag masade mig därefter upp för att titta lite på filmen och möttes av en typ pigg Linus och en halvsovandes Niklas. Tussar då. Efter en kvart höll jag på att ramla ihop och gick in och lade mig igen. Vaknade igen vid halv fem när Linus väckte mig och Niklas precis åkt hem. Vi borstade gaddarna och gick och lade oss. Jag somnade som en stock i Linus trygga famn.

Och något annat som gör att dagarna är fullkomlig underbara är att jag fyller 18 år IMORGON. Inte om månader, veckor eller dagar utan.. timmar! Det är så sjukt och läskigt och underbart och roligt och konstigt och ballt att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen.
JAG. ARTON. ÅR. IMORGON. Liksom VAH!?!?
Herrejävlar säger jag bara.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback