One week to go.

Jag håller seriöst på att smälla av eller få solsting eller drabbas av uttorkning. Det här går i alla fall inte. Det är verkligen olidligt varmt och hur dåligt det än känns att gnälla så måste jag. Jag smälter bort..

Jag började dagen med att sitta ute en timme i solen och försökte få lite färg på min bleka kropp. Den enda färgen jag lyckades åstakomma var en svag linje på låren. Yay..
Tog en dusch, men var lika svettig efter 5 minuter igen och vid 12 traskade jag upp till H&M och köpte nya nagellack. Någon timme senare kom Carro och jag påbörjade projektet med att fixa student-snygga naglar. Jag tror jag lyckades. När vi båda var nagelsnygga gick vi upp till centrum igen och gjorde några ärenden för att avsluta med en glass i solen.
Nu sitter jag här och håller på att hungra ihjäl, men jag måste vänta på Linus ssom inte ens har åkt hemifrån än (!) I'm so gonna die.

EN VECKA KVAR IDAG! 18 18 18 18 18 ÅÅÅR!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback