Somriga tisdag.

Ännu en varm (jäkligt varm!) och solig sommardag har passerat och det är som om sommaren är här på riktigt nu. Fast jag vågar inte hoppas för mycket för då regnar det imorgon och det bangar jag fett hårt på.

Idag vaknade jag tidigt, vilket jag alltid gör när jag väl kan sova ut ordentligt. Det suger.Efter alla morgonbestyr satte jag mig ute och solade en stund. (Mitt pigment suger btw.) Runt halv två-två mötte jag Linda i Vällingby och vi åkte till St Erikspla där vi hamnade på St Eriksgymnasiums skolgård i väntan på några av Lindas vänner. Efter en halvtimmes väntande fick Linda veta att de redan slutat. (Men det visade sig senare att så inte var fallet...) Då gick vi hem till Lindas kompis Martin, där även Kulan och Anastacia var. Egentligen skulle vi bara hämta Lindas kvarglömda mobil men det slutade med att vi var med dem hela tiden tills Linda skulle dra. (Hon suger ibland.)
Efter några timmar sade jag hejdå och åkte hem, åt middag och lade mig trött och helt slut i huvudet framför tv:n och pratade med Linus i telefon. (Jag saknar dig älskling!)
Övrig tid har jag suttit här och lyssnat på Gyllene tider, BARA för att det är ett måste när det är sommar.

Imorgon ska jag fixa Carros naglar inför hennes student som äger rum på torsdag. Jag äger FETT på att fixa fransk manikyr. Jag är så bra.
Och sedan kommer älskling hit och vi ska lyxa till det lite genom att sova med varandra på en onsdag. Jag tror jag ska sova tidigt ikväll så att det blir imorgon fortare.

Puss suckers.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback