Baby, I'm the worrying kiiiiind...

  
 
Han är så GRYMT BALL!
Grooves I like to shake ' em...




Idag har varit en helt galet stressig dag. Fy och fä.

Dagen började kaosartat, vilket gjorde att jag missade franskan. (Nöjd!) Sedan stressade jag iväg till skolan, för att sedan

Stressa som en tok för att få klart vår tidning (vilket är ett grupparbete, men jag har fått redigera precis typ allt. Gah!)

Stressade sedan iväg och åt en macka, stressade tillbaka, redigerade, blev arg, sprang (bokstavligen) iväg till ungdomsmottagningen,

Sprang tillbaka, redigerade till fyra (slutade halv tre och samtliga i min grupp hade gått hem trots att vi var långt ifrån färdiga.

Jag hatar grupparbeten!) sprang iväg med Linus för att möta mamma, satt och väntade en halvtimme på att få träffa min läkare,

Fick veta att det inte var något fel på mitt öra (har jag gått och fått dålig hörsel på en kvar eller?!) blev arg, promenerade runt

I centrum med Linus, mötte Avin, satt i lång väntekö på Apoteket, följde Avin till tunnelbanan (den jäveln ska ut på krogen ikväll!

GAH!) gick hem till mig och fick äntligen lägga mig i sängen och mysa med älsklingen. (Sjukt efterlängtat!)

 

Det känns som om jag kommer somna ovaggat ikväll. En dag ska jag banga allt mitt stressande, men jag måste nog jobba på det.

Rehab någon?

 

Nu väntar Prison Break och god natt ? samtal med Linus.

PUSS!

(ni får ursäkta den extremt fula centreringen, men allt blev sepe.)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback