Efter solsken kommer regn (!?)

Och idag var solen och alla glada vårkänslor puts väck och mitt glada humör med det. ""Efter regn kommer solsken", visst det må så vara.. men jag tror "Efter solsken kommer regn" stämmer så mycket bättre. I alla fall i mitt fall, de flesta gångerna. Jag antar att jag helt enkelt måste lita på det där "Efter regn.." skitsnacket, annars kommer jag gå och bli galen.

För att beskriva min dag kortfattat kan jag säga - seg. Inte en enda seriös lektion har jag haft och ändå kom jag inte hem förrän tre. Man börjar ju undra hur man står ut? Eftermiddagen har varit.. hemsk.  Jag har suttit och traglat potenser, polynomer och gud vet vad.. typ konstant. Det är verkligen underbart. Och inte nog med det så har några andra små incidenter fått humöret att sjunka ännu lägre.. typ lägst. Men hey, livet leker ju. För det mesta. Och inte ska man hänga läpp för EFTER REGN KOMMER SOLSKEN. Wuppie..

Imorgon blir det ännu mer traglande av potenser och polynomer, dock tillsammans med bästaste Avin. Hur det kommer att gå är ett mysterium, men bara att få umgås, med bara henne, är ju en vinst i sig.

Shalalala... (jag försöker i alla fall ^^)
PUSS!

Crap
Crap from: Yster

haha men det är bra gumman! :D fortsätt shalalalla


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback