Glatt humör och solsken.

Våren har varit här på riktigt idag och det är crazy så mycket gladare och piggare man blir.  Det har varit klarblå himmel HELA dagen och solen har strålat oavbrutet, det tackar jag för. Jag har till och med haft vårskor, röda. Så vårigt. Jag och Carro kom överens om att man inte kan göra annat än att SHALALA.

After school traskade jag och Linus hem till mig för att hämta Avins present, på vägen tillbaka till centrum mötte vi den nyblivna artonåringen och vi begav oss in till stan. Jag (efter många om och men och affärer) och Linus köpte varsin vårjacka. Han en assnygg (!) svart (den jag berättat tidigare om) och jag en sjukt efterlängtad svart skinnjacka. HAPPINESS. Sedan firade vi Avin lite i efterskott, vi fikade och hon fick öppna sin present. Hon blev jätteglad för parfymen hon ville ha. Linus var tvungen att lämna oss tidigt, så jag och Avin satt kvar själva i någon timme till och snackade skit. 
Jag kom hem för inte så längesedan och jag har inte gjort ett dugg. Jag har inte ens några läxor (!?) Så jag kan alltså ägna kvällen till att göra, precis ingenting.


Tomorrow blir det fika med min Carro, det ska bli urmysigt. Som vanligt.

Jag är så jävla glad idag.
Carro säger:
11 grader och strålande sol ska det bli imorgon
Jessi ?°grooves I like to shake 'em säger:
SÅ JÄVLA UNDERBART



Det gör ju sitt om man säger så.
Och sedan att man har världens underbaraste vänner och pojkvän gör ju inte saken sämre.
SHALALA.
PUSS!


Crap
Crap from: Carro

mys med fika imorrn.. :)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback