Jag älskar Avin idag.

Jessi, je suis vårlycklig säger:
du ska ut imorgon och jag ska kolla på Let's dance som VÄRSTA pensionären
Jessi, je suis vårlycklig säger:
FUCK YOU
Avin - vååår säger:
HAHAHAHA
Avin - vååår säger:
du är fan en pensionär
Avin - vååår säger:
HAHAHA
Jessi, je suis vårlycklig säger:
HÅLL KÄFTEN HORA
Avin - vååår säger:
hahaha
Avin - våår säger:
måste väl få retas lite

Hon suger.

(I och för sig så finns det ingenting som går upp emot att mysa och pussa på Linus i flera dygn i sträck. Och det är precis det jag ska göra när dem står och skakar rumpa på ett svettigt dansgolv med massa dräggiga människor. När jag tänker efter låter det inte så lockande trots allt. Linus och hans säng är SÅ BETYDLIGT MYCKET BÄTTRE.
Jag älskar dig älskling! Och dem andra suger. HAH!)



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback