Je suis vårlycklig!

Och ännu en dag med helt underbart väder har passerat. Jag har gått runt och varit helt spirande lycklig hela dagen. I LOVE SPRING.

Igår var en helt jättemysig dag, spenderad med två utav mina allra bästa vänner, dock en åt gången. Efter skolan gick jag och Avin upp till centrum för att köpa vårens (för mig) andra glass. Vi promenade runt och pratade och hamnade slutligen på en bänk i vårsolen, för att prata ännu mer. Pigga av vårsolen satte vi oss sedan på tunnelbanan, hon för att åka hem till sig och jag för att åka in till stan och träffa Carro. Det blev en liten promenad i Kungsan och sedan placerade vi oss på ett varmt och mysigt café och pratade skit. 
ME LOVE YOU GUYS.

Denna underbara vårdag började med att jag fixade i ordning mig i lugn och ro för att sedan trallandes gå och möta Avin. Första lektionen var historia, men det var eget arbete så jag och Avin satt såklart och snackade skit istället för att plugga. Sedan var det dags för naturkunskap, vilket är ämnet jag ligger allra bäst i, men idag hade jag tappat koncentrationen totalt (vilket alla andra också hade gjort, jag tror det är vårens fel) och jag kunde inte sitta stilla. Istället satt jag och jävlades med Avin vilket resulterade i att vi satt och asgarvade. På lunchen traskade hon och jag upp till centrum, dels för att köpa godis och dels för att ha något att göra och sen är det ju underbart ute i solen också. Fattiga som vi idag var skramlade vi ihop våra sista korvören och det blev till slut en liten godispåse i alla fall.

Därefter väntade mattelektion med vår allas favoritlärare. Igår fick vi nämligen reda på att EN, EN ENDA (observera EN UTAV DRYGT TRETTIO) klarade G på matteprovet. Och det var självklart inte jag, utan min kära Avin. Alla vi andra fick ett stort fett IG. Det första IG:et under hela min livstid, men någon gång måste ju vara den första.
Så idag leddes lektionen av rektor Peter himself och han är utan tvekan en betydligt bättre lärare än vår riktiga. Ut med packet. Så nu väntar omprov om tre veckor, man blir ju glad.
Sista lektionen var franska och vi hade besök av någon fransk kille. Vi tvingades lyssna på hans föreläsning om sport, herrejävlar vad intressant. För det första fattade jag inte ett skit av det han sa och jag var dessutom trött som en idiot, så det var ett helvete att sitta och försöka se intresserad ut. Uäh.

After school pussade jag lite på Linus och sedan begav vi oss hem åt varsitt håll. Här hemma har jag inte gjort n¨gon nytta alls, utan har bara suttit och slösat tid på datorn. Fett meningslöst. Jag är typ.. beroende. Bad bad bad.
Men imorgon är det i alla fall äntligen fredag. Helgen ska nog som vanligt spenderas tillsammans med min fina pojkvän.
Förresten, det är fett synd om mig. Avin och Carro ska ut på krogen imorgon och jag får inte följa med. Jag blir ju typ ledsen. Three months left.. (Det suger)

Jag är trött.
PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback