Lalalala...

WOHOOO! Lalalalalala.. Fan vilket underbart bra humör jag är på!
"Jag är förälskad och heeelt betaaaaagen.. shalala"

Idag är en sådan där efter-regn-kommer-solskens-dag, för idag skiner solen hos mig (och även stundom utomhus, YEAH!) och fan vad härligt det är. Våren har legat i luften hela dagen och marken börjar torka, sakta men säkert. Och jag har även hört FÅGELKVITTER. Gah, vad underbart det är. Och på vägen hem från skolan kom jag på mig själv nynnandes på någon glad melodi. Lalala...

Inte nog med att vädret börjar visa sig från sin bästa sida så har dagen varit förvånansvärt rolig och hur ofta händer det att första dagen efter lovet är.. rolig? Typ aldrig. Men det har min varit i alla fall. Jag har endast haft en lektion, där jag fick resultatet från mitt fruktade franskprov och jag kammade hem ett VG.. bäst i gruppen var jag också.. Lalala...
Sedan har vi haft eget arbete hela dagen och jag och Leyla har roat oss med att ringa kineser "nja nananjanja, klock klick". Typ galet roligt. Effektiva var vi också och skrev äntligen klart vår ledarsida och därmed lättades en sten från hjärtat.
Nu har jag bara en sak kvar att skriva, men så positiv som jag varit idag ska det nog inte vara något problem. Fan vad jag är bra.. Lalalala...

Fem veckor kvar tills påsklov, men jag är bombsäker på att det kommer gå asfort dit. Veckorna bara susar förbi och fan vad positiv jag ääär... Lalalala....

Fast jag måste faktiskt erkänna att jag bär på ett antal irritationsmoment just nu, men med ett leende på läpparna kommer man långt.. och fan vad långt jag ka gå. WOHO! Livet leeeker.. Lalalala...

Nu ska jag tralla vidare och skriva klart min galet braiga artikel.. Lalala.. Jag är typ bääääst.
PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback