Måndag idag, men snart fredag igen!

Måndag idag, men snart fredag igen. Det är typ Carros motto och jag är beredd att anamma det för att stå ut.
Men dagarna går fort och det tackar vi för.

I fredags hade vi endast en lektion så vi slutade redan vid 11, wonderful. Vi hängde dock i cafet fram till 13.30 då Avin jobbade. Mickis kom på ett litet besök också. Trevlans. Därefter gick vi upp och kollade lite i centrum - jag har hittat dem sötaste vårskorna någonsin. Jag tror bestämt att jag ska köpa dem imorgon. YEAY. Sedan kom Linus upp och vi sade adjö till Avin som fick längsta predikan av mig (med tanke på hennes senare krogbesök) Både hon och Linus tyckte jag var löjlig, men vad fan gör man inte för sin lilla (!) prinsessa. (Det ska tilläggas att hon klarade sig exemplariskt. Jag tror det var tack vare mina förmaningar. Hih.) Linus och jag gick hem till mig och hämtade min packning och sedan åkte vi hem till honom.
Vi lagade middag, mös och kollade på Let's Dance. (We're the pensionärs. Internt.)

På lördagen vaknade vi till uselt väder och mitt hopp om att få hoppa studdsmatta dagen till ära gick i kras. Jag deppåt frukost och sedan gick vi och lade oss igen och somnade om. Men... lyckan var total när jag vaknade - solen sken (eller försökte i alla fall) och regnet hade upphört. STUDDSMATTA! Så vi hoppade snabbt in i duschen för att hinna före regnet. Sedan blev det operation - sätta-uppstuddsmatta. Det kanske inte är min starkaste sida och jag blev naturligtvis utskrattad av både Linus himself och lillebror och vän, för mina tappra försök till hjälp.
Studdsmattan kom till slut upp och sedan blev det hoppning. Jag suger dock på att hoppa och Linus retade min fina hoppstajl. Och gud så jag skrattade när han immiterade mig. Dumma älskling.

När vi hoppat färdigt gick vi in för att värma oss och kollade lite på tv. Sedan placerad vi oss dem närmaste timmarna i köket. Vi bakade FETA amerikanska chokladmuffins och vi lagade middag. Eller rättare sagt JAG, för en gåns skull. Okey, Linus kokade faktiskt spagetthin men såsen gjorde tamefan jag.. och god blev den. Jag äger.

Resten av kvällen spenderades i tv-soffan och sängen med min finaste bästaste snyggaste perfektaste pojkvän. Hihi.


Söndagen började lite chockartat eller vad man ska säga, när vi vid 9 på morgon får veta att vi måste (eller jag) måste vara färdig att åka halv 12. Herregud, vi brukar inte ens ha vaknat då. Men om jag skulle kunna komma hem, så var jag tvungen att åka så tidigt. Jag fick skjuts av hans mamma ändå till Vällingby, så det var väldigt skönt.

Jag traksade hem och duschade (och blev en ny människa!) och sedan åkte jag till Linda. Vi gjorde typ ingenting förutom snackade skit som vanligt. Lite senare promenerade vi bort till Coop, hon köpte mat och jag choklad. Tog tunnelbanan till centrum och kramades vi hejdå.

Och så var det redan måndag - det går så fasligt fort.
Idag har varit en smärtfri dag, trots att vi hade viktigaste oppositionerna på tidningarna. Det gick snuskigt bra för min del, då jag för en gåns skull var MUNTLIGT aktiv. Och jag var den enda i min grupp. Jag äger, igen.
Sedan var det en föreläsning om rattfylleri i aulan, sista lektionen. Jag lärde mig faktiskt flera saker och hur töntig jag än låter, så var det intressant. Jag tycker sådant är så hemskt.
Efter skolan gick jag hem, beslutsam för att börja plugga till naturprovet nästa vecka. Jag bänkade mig vid datorn (kanske inte det smartaste men ändå) och slog upp böckerna. Efter tio minuter gav jag upp. Ibland suger jag faktiskt.
Nu vet jag inte riktigt när tiden ska räcka till för att plugga, då hela veckan är planerad med roligare saker. I need more time.

Just nu längtar jag till/efter:
- Imorgon då jag får mysa-mysa-mysa med Linus.
- Onsdag STUDIEDAG och massa efterlängtat umgänge med Avin.
- Torsdag med efterlängtad umgänge med Mickis.
- Helgen, as usual.
- PÅSKLOV. BARA 3 veckor kvar.. YEEEEEEAAAAY!
- VÅR VÅR VÅR, give me NOW.
- Mina vårskor som jag ska köpa!
- En stor fet coca cola..

PUSS!
Förresten! Jag måste ju självklart nämna att igår firade jag och älsklingen 4 månder. Sweet. Och idag firar min älskling Carro och hennes Kalle ETT ÅR. Grattis till dem!


Crap
Crap from: Carro

tack honey! :)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback