"Är jag paap? Nej, du är negronose."

Dem här sista skoldagarna innan skolavslutningen är fullständigt meningslösa. Imorse gick jag upp tjugo över sex för att ha franska två timmar senare. Jag gick dit, var ensam (!) med läraren de första kanske tio minutrarna. Sedan dök tre personer till upp, jag stirrade i väggen den första kvarten, skrev en utvärdering på fem minuter och satt sedan och lekte med min mobil de resterande minutrarna tills jag fick gå, en halvtimme innan lektionens slut. Så jäkla onödigt. Jag hade lika gärna kunnat få sovmorgon. Fuck.
Lektionen efter var en lika meningslösa lektion det. Vi skulle läsa om droger på engelskan och sedan ha en debatt huruvuda man ska legalisera dem eller inte. Jomen visst, vi satte och snackade skit istället.
Och slutligen (för min del) var det samhälle där vi lyssnade på sagor och skulle diskutera moral. Yay.
Skolkade sista och slapp därmed göra ett muntligt fucking prov i historia.  Jag och Linus gick hem hit för att mysa istället och det bangar man ju inte på.
Men nu ligger han och sover så sött i min säng. Tusse då.

Jag måste plugga matte ikväll också, bangar FETT hårt  på det alltså. Fast jag bejöver ju inte oroa mig för jag äger så jävla hårt så jag har redan fixat mitt G. YEAHI'MSOFUCKINGGOOD!
Och vart fan tog solen och värmen vägen? Det VAR typ SOMMAR igår. Men hallå? Gosh, I just love the swedish weather.

10 dagar till sommarlov och 15 dagar till min 18-årsdag!
PUSS & enjoy för fan.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback