En tjuvad lista från Åsas blogg.

Antal...
... gånger du vart kär:
Två, men verkligen PÅ RIKTIGT en gång. (Just nu i min älskling.)
... tjejer du kysst: Jag stoppar inte min tunga i flickors munnar. Det är mysigare att pussas.
... gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger när man var liten och fyllde år.
... ärr du har på kroppen: Sex vad jag kan komma på nu.
... vad har du gjort idag:  Varit i skolan och myst med min älskling.
... var det kul: Skolan - Nej, mys med älskling - JA.
... brukar du svära mycket: Minst ett par hundra gånger varje dag.
... när stiger du upp på morgonen: Halv åtta på vardagar och helger varierar.
... gillar du att slåss: Jag kramas hellre.
... vad har du på dig: Mjukisbyxor och en myströja.
... vad ska du göra ikväll: Titta på tv och sova.
... vad är du allergisk mot: Nötter, mandel och kiwi. 
... använder du hårspray: Nej, aldrig.
... kan du stå på händer: Inte ens i närheten. Min kroppskontroll är ett skämt.
... salt eller socker: Jag saltar ALLT i överdrivna mängder. Men socker kan vara gott det med.
... gillar du ketchup: Absolut.
... kan du sjunga: Falskt, ja.
... land du vill besöka: Bulgarien, Frankrike och Japan.

JAG ÄR BALL.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback