Hej - jag äger dig.

Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev, men sedan sist har jag som tidigare nämnts firat Lina som fyllde 18 år. Det dracks alldeles för mycket för min del (vilken gav mig världens baksmälla dagen efter), men jag hade en riktigt rolig kväll.
I söndags åkte jag hem och bakis som jag var, var det ett helvete att åka buss OCH tunnelbana. Tunnelbanan var nog snäppet värre. Inhandlade lite fyllekäk, traskade hemåt och somnade några timmar därefter.

Måndag, back to school och jag var trött som en idiot hela dagen. Jag skrev en hel del på mitt fucking historiearbete och däckade tidigt i min säng. Utmattad.
Igår hade jag lyckan att få mysa med Linus, dock inte så länge. Han hjälpte mig med matten och sedan gosade vi framför tv:n. Försökte plugga ännu mer matte när han lämnat mig, men det slutade med att jag nästan kastde ut boken genom fönstret.. och mig själv också för den delen.

Och idag har jag också umgåtts med Linus, vilken lyx. Han försökte återigen hjälpa mig med matten såhär i sista minuten och så har jag såklart bara fått njuta av hans närvaro. I'm in heaven.
Nu har han precis gått härifrån och jag ska sätta mig med mattenböckerna framför tv:n och försöka fatta någonting i alla fall. Fyfan.
Imorgon väntar årets helvete - nationella. Jag har tur om jag överlever.

Dem bästa och mest spelade låtarna här hemma är: Regina Spector - Samson, Laura Sweden - Release me, Coldplay - A rush of blood to the head, Vincent - Don't hate on me, MIKA - Happy ending, Love today, My interpretation, Relax, Take it easy (samtliga är MIKA-låtar. Jag är såld på honom.) samt Primitives - Crash (gammal goding).

PUSS & käääärlek!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback