I think that he knows.

Imorse vaknade jag med en extremt konstig tanke surrandes i huvudet: Vad hette den där filmen om barnen och grishuvudet som vi såg i typ sjuan? Fråga mig inte vart jag fick det ifrån, men jag var fast besluten om att komma ihåg vad den hette. Inte förrän många timmar efter fick jag veta det, då Carro visste. Flugornas herre. Javisst ja.
Drömde en ytterst konstig dröm i natt också. Jag tror jag börjar bli sinnessjuk eller något.

Dagen började med redovisningen som faktiskt gick riktigt bra. Det kändes i alla fall så. Fick sluta typ en halvtimme tidigare, vilket gjorde att jag och Avin hade en timme och fyrtiofem minuter att göra ingenting. Det slutade med att vi traskade upp till centrum och uträttade ett hemlis-ärende. Matteprovet började sedan och det var svårt. Jag är riktigt tveksam till att jag får VG. Men man kan alltid hoppas och hålla tummarna (RIKTIGT HÅRT!)
När vi slutat sprang jag hem, slängde i mig en macka och ett äpple och bytte till mina efterlängtade mjukisbyxor och sedan mötte jag Carro.
Vi satte oss, i brist på annat att göra, på donken och pratade om allt och ingenting. Och vips som det var, så hade tre timmar gått och vi sade hejdå.
Nu har jag skrivit eller snarare slängt ihop några få rader om marshallplanen. Herregud, betygen ska vara satta imogon och lärarna ger sig ändå inte. Vad är det för fel?

Nåväl, nu är det bara 2 ynka skoldagar kvar och sedan kan man säga att mitt sommarlov börjar, då vi inte har en enda lektion nästa vecka. YUPPIE!
Och idag är det exakt två veckor till AAAARTOOOON ÅÅÅÅÅÅR! (Jag vet att jag är tjatig, men det ÄR ballt.)


"But after this episode I don't see, you could never tell the next thing life could be."


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback