"My face is not made for tentacles."

Gårdagen var hur mysig som helst. För att börja med hade jag endast en lektion och slutade därmed 11.00. Då traskade jag och Avin upp till centrum för att uträtta några ärenden. Vi köpte en utsökt lunch som vi tog med och avnjöt framför tv'n och Våra bästa år. (Ja, hon är nästan lika patetisk som jag.) Någon timme senare kom Linus och jag packade mina saker inför helgen och vid halv tre sällskapade vi alla in till stan. I t-centralen kramade vi Avin hejdå och gick och hämtade ut våra biobiljetter till Pirates of the Caribean 3. WOHO.
Fördrev lite tid i några affärer och sedan bänkade vi oss i den fullsatta biosalongen med massor av popcorn och njöt av det FETT bra filmen. (Har ni inte sett den, gör det snarast!)

Två timmar och 48 min senare stapplade vi  ut ur bion och begav oss hem till landet. Vi åt en god middag och kollade på tv. Redan vid halv ett var vi både äckligt trötta och någon timme senare somnade jag trött och lycklig i älsklingens armar.

Idag har vi fått uppgiften att klippa gräset av hans mamma, men jag tror vi bangar fett på den alltså.
Förövrigt är det blott 17 dagar kvar till min ARTON-ÅRS-DAG idag. Jäkligt ballt, eller vad säger du?

Puss & kärlek!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback