Torsdag idag, men fredag imorgon!

Igår morse vaknade jag varken utvilad eller pigg efter att ha haft en helvetisk natt. Mer tänker jag inte säga. Jag tog mig igenom alla morgonbestyr och gick med tunga långsamma steg till skolan. Genomled en hel dag och fick till min lycka tillbaka det nationella matteprovet och jag klarade G. Vilken jävla lättnad. Och det sjukaste är att jag har chans att få VG i betyg om jag visar mina kunskaper på ett kompletteringsprov nästa vecka. Jag är typ grym.
Efter skolan åkte jag och Avin iväg till Naturhistoriska riksmuseet för att samla information till vårat Linnéarbete. Vi hamnade mitt i en skolklass och jag såg stenseriös ut när jag gick runt och antecknade.
En halvtimme senare var vi klara och åkte hemåt. Jag åt och slängde mig framför tv:n där jag spenderade större delen av kvällen.

Denna skoldag har bestått av en massa långtråkiga och sega lektioner och raster. Jag får typ myror i benen. Den avslutades mot förmodan ganska bra då jag gjorde det franska muntliga nationella provet och lyckades prata till mig ett VG. Vad hände liksom? Fett nöjd blev jag i alla fall.
På vägen hem mötte jag Hermon så vi sällskapade hem och stod och pratade en lång stund innan vi skiljdes åt. Det var trevligt eftersom vi inte setts på sjukt länge.
Och förvånastvärt pigg som jag är har jag både skrivit klart svenskläxan och historieläxan tills nästa vecka. YEAH på mig.

Just nu sitter jag och väntar på att min kära pojkvän ska dyka upp, men det tycks aldrig hända och mitt tålamod börjar tryta. Ganska ordentligt.

14 dagar kvar till sommarlov!

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback