A sleepy conversation.

Torsdag kväll, Linus och jag ligger och tittar på TV, jag somnar och börjar sedan prata i sömnen (snarare ha en konversation med tanke på att jag svarade på det Linus sa.)

J: Har dem öppnat än?
L: Vah? Vadå?
J: Affären..
L: Vilken affär?
J: Men affären!
L:Men.. VILKEN AFFÄR?
J: Simpson..
L: HAHA! Simpson?
J: Jaa.. du sa ju det..
L: Nä, det har jag inte sagt.
J: Jo, du vet ju inte ens vad du säger! (Mitt tålamod gentemot Linus börjar tryta och jag ilsknar till.. Heh.)
L: Hahaha..
(Linus inser hur komisk situationen är och bara skrattar åt mig. Jag blir då ännu grinigare och gnyr och vänder mig demonstrativt åt andra hållet.)

När Linus berättade om min sömnincident skrattade vi så att vi grät. Det har hänt att jag sagt något enstaka ord i sömnen, men det här var något nytt. Helt freaky, men roligt var det i alla fall.
(Jag berättade även för Avin dagen efter och hon skrattade hejdlöst. MOHAHA.)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback