Coming up.

Jag har massor att se fram emot just nu, både stora och små saker. Helt underbart.

På fredag ska jag och Avin troligen köra ett pass på Friskis&Svettis (old times!) och det ska bli hur roligt och skönt som helst, på söndag firar jag och Linus ETT ÅR och allt är nu bestämt inför dagen och jag längtar nästan ihjäl mig, nästa helg skall jag traditionsenligt julshoppa med min moster och hennes man och sedan skall dem bjuda mig och Linus på middag, också hur mysigt som helst och sedan ryktas det om ett artonårs-firande och utgång nästa helg också. Kan det bli mycket bättre? Någonstans här emellan skall jag dessutom försöka boka in en träff med Linda, Carro och Mickis (och kanske ännu fler pass med Avin?).

Enjoy it, darling.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback