En liten kärleksförklaring.

Dagen med stort D närmar sig med stormsteg. Idag är det TIO dagar kvar tills Linus och jag firar ETT ÅR tillsammans. Igår överraskade älsklingen mig med två jättemysiga förslag på hur vi ska fira vår dag. I helgen ska vi bestämma vad vi ska göra och jag är övertygad om att det kommer att bli helt fucking underbart. Jag längtar och är bara jättejättelycklig.

För varje sekund som Linus och jag tillbringar tillsammans desto starkare blir vår kärlek. Det är helt sjukt, men man känner verkligen hur bandet mellan oss växer sig allt starkare och starkare. Jag tappar andan bara jag tänker på hur viktig Linus är i mitt liv. Han är mitt allt. Min allra allra bästa vän, pojkvän och den människa jag känner mig absolut tryggast och lyckligast tillsammans med. Den jag umgås överlägset mest med, den person som är olidligt jobbigt att vara utan, den som alltid förstår och finns där. Han är det bästa jag har.
Jag älskar att leva såhär, att dela allt med honom. Dela livet med honom. Jag kan inte tänka mig ett bättre liv än tillsammans med Linus. Jag älskar att känna såhär, att våga lita på att vi är menade för varandra. Och jag älskar att veta att vårat liv har börjat.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback