Fucking monday, bitch.

På måndagen vaknade jag vid halv åtta och gjorde mig redo inför skoldagen och sedan pussade jag Linus hejdå och begav mig av. Dagen bestod inte utav en enda riktig och seriös lektion, och dessutom så skolkade jag (som alltid) mentala träningen och slutade redan vid halv tre. Då mötte jag Linus och Andreas för att ta bilen hem. Vi skjutsade hem Andreas och sedan stannade vi ett tag i centrum. Vi gick runt och småtittade efter lite kläder och jackor till Linus, men fynfade ingenting. Vi besökte även nyöppnade Lagerhouse och vi gick runt jättelänge och tittade och skrattade åt alla roliga och konstiga saker. Vi pekade även ut en massa saker som vi måste köpa hem sedan när vi får vår lägenhet. Slutligen tog vi en sväng in på BR också, efter mycket tjat från Linus sida. Han var barnsligt lycklig och tittade på massa radiostyrda helikoptrar och flygplan. Hur söt är inte han, liksom?

När vi kom hem satte jag mig här och började skriva på mitt PM och skrev mot alla odds klart halva skiten. Vilken lättnad. Sedan tittade vi på TV och myste, men jag var på sjukt dåligt humör. Jag hade både en fruktansvärd mensvärk och som jag kallar det, menshuvudvärk vilket slutade med migrän och illamående. Linus gnällde över mitt ständiga gnällande, men sedan tog han hand om mig och hämtade allting jag ville ha och behövde.
Efter en massa TV-tittande och mys somnade vi någon gång vid ett.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback