How do you do?

Jag är så äckligt duktig. Det är jag faktiskt.
Jag slutade för en timme sedan, men här sitter jag, i skolans datasal och skriver på en svenskuppgift. Hur jäkla ambitiöst som helst, om vi bortser från att jag faktiskt inte kan maila in den hemifrån och att jag satte mig här för att stilla min abstinens (ge mig Internet!) och för att vänta på Linus. Men whatever. Det är inte syftet som räknas utan handlingarna. Precis så.

I värsta fall har jag en halvtimme kvar här inne, innan pojkvännen min slutar för dagen. I bästa fall knackar han på dörren i vilken sekund som helst.
När han har slutat skall vi dock åka till Vällingby och stilla vår hunger med en mysig middag i Vällingehus. Det ska bli supermysigt. Om jag har tur kanske jag kan släpa med mig honom och leta lite kläder och smycken (och kanske lite julklappar) också. Men då behöver jag väldigt mycket tur.

Ikväll har jag bestämt mig för att slinga håret också. (ÄNTLIGEN!) Idag har mitt hår och frisyr varit k-a-t-a-s-r-o-f-a-l. Det är alldeles för mörkt (fyfan) och det har varit elektriskt och jävligt. Feta ångesten på den. Men ikväll så jävlar. Jag ska tvinga mamma att slänga i en massa blond färg, för att sedan låta mitt hår förvandlas från fruktansvärt till fabulous. (Äntligen skall jag få tillbaka min gamla hårfärg!)  Desstuom skall jag piffa till min schletna naglar och lackera dem med lite franskmanikyr. Jag kommer ju bli snyggast i världen. Utan tvekan.

Och slutligen skall kvällen avslutas tillsammans med älsklingen, precis som tretton nätter i streck innan dess. Jag har nu blivit så beroende av honom att jag knappt vågar tänka tanken på att sova ensam. Det är sjukt.
Det skall i alla fall bli hur mysigt som helst och jag längtar.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback