It's true.. I'm stuck on you.

Den senaste veckan: förkylning i massor (Linus & jag har legat hemma och självömkat oss i flera dagar), ångest inför skolan (att jag inte fick någonting gjort då jag var hemma), fruktansvärd migrän (jag var nära på att ta livet av mig, seriously), mitt Internet har pajjat (snarare modemet. Bara pang poff och så hade den gjort sitt. Yäss.. jag har feta ångesten och abstinensen, heh), har haft ett stort bråk med mina föräldrar (snart sticker jag!), kommit fram till att jag är en absurt rastlös person, blivit inbjuden (tillsammans med älskling) till ett "makeover-party" (kul!), varit helt galet partysugen i flera veckor nu (jagvillkrökaskallenavmig!), haft ångest inför att jag inte kunde dejta med Jojjo den här veckan som planerat (fittiga förkylning!), börjat få lite smått med julkänslor (Vällingby är helt tokmysigt!), insett att jag snart måste börja kirra julklappar (om jag ska hinna i tid), insett hur jäkla lite tid jag har till att göra vad jag vill (det sög!) och sist men absolut inte minst; insett hur beroende jag och Linus har blivit av varandra.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback