Le weekend.

Efter en lång och seg bilresa hem i fredags eftermiddag kom jag och älsklingen äntligen hem till landet. Jag slängde mig på en massa inslagspapper och började slå in Linus's mammas present. Därefter klottrade jag ner några ord på ett födelsedagskort som vi köpt på vägen och och sedan överlämnade vi presenten och grattade henne. Vid halv åtta åkte vi in till Norrtälje för att äta middag. Det var jättegott och mycket trevligt och inte förrän runt elva-halv tolv kom vi trötta och proppmätta hem. Då pratade jag och Linus igenom lite saker och myste i sängen.
Vi satte sedan på ett avsnitt av 2½ Men, men jag somnade direkt.

Jag vaknade runt elva på lördagen, hängde vid datorn och sedan väckte jag Linus. Vi låg och pratade och myste i sängen i flera timmar och inte förrän vid fyra på eftermiddagen gick vi upp. Vi käkade frukost och det var redan mörkt ute (fyfan) och sedan duschade vi och åkte in till Norrtälje för att köpa lite snask. Vi åt middag och sedan låg vi i soffan mysandes och snaskandes hela kvällen och en lång bit inpå natten.

På söndagen väcktes vi av alarmet runt tio-tiden. Trötta och bittra gick vi upp och åt frukost. Sedan fräschade vi till oss och vid tolv påbörjade vi vår resa hem till Linus' mormor. En timmes bilresa senare var vi framme och jag var både trött och förkyld och mådde därmed som ett as. Vi åt en god middag tillsammans med släkten och ett par timmar senare åkte vi hela vägen hem till Stockholm.
Kvällen spenderades (som alltid) mysandes i sängen, tills vi (som alltid) somnade alltför sent.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback