Life like it is.

Just nu: en jäkla massa plugg och därmed också ångest, stress hela tiden (jag orkar inte mer!), höst (men var tog alla färggranna löv vägen?) saknad (alltid efter någon), vännerna (som jag hinner med att träffa allt för sällan. jag saknar er alla hela tiden!), kärlek och Linus (aldrig vill jag leva utan dig!), hemlisar och planering, serier (2½ Men i massor) filmer och musik (älskling&jag-musik) och slutligen glädje över ett överraskande vykort.

Längtan efter: imorgon (då kommer älsklingen hit!), Linus och min 1års-dag (mindre än två veckor kvar nu!), julen och snö och allt som hör därtill (ge mig nu!) nyår och festligheter, en skidresa (skulle inte banga någonstans), våren, mösspåtagningen, alla studentskivor, STUDENTEN(!), sommaren, utlandsresor med tjejerna (nästa sommar bär det av!) arbete och stabil ekonomi (min är katastrofal) egen bostad, familj, körkort och frihet.

Ångest inför: PLUGGET (alla dessa prov, inlämningar och redovisningar tar livet av mig) projektarbetet(!) (första loggboken samt projektplanen ska snart vara inlämnad och vi har inte ens börjat. OH LORD!), att jag aldrig har tid till att bara göra vad jag vill, min ohälsosamma (ohållbara) kost och levnad, att jag aldrig hinner träna eller ens promenera, min fysiska hälsa, min ekonomi (även den är ohållbar!), att jag inte har något arbete, att jag aldrig får arslet ur vagnen och fixar mitt körkort, våren (jag tror inte att jag kommer att överleva den) och faktumet att jag blir arbetslös om blott åtta månader.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback