Lite tossigt, sådär.

Idag är en sådan där dag som man bara går runt och väntar på att man ska få gå och lägga sig.
Jag orkar I-N-G-E-N-T-I-N-G just nu. Vill bara få vara ledig och göra vad jag vill. Slippa plugget och allt vad det innebär. ORKAR INTE. Release me.


Carro lyckades iallafall göra mig på lite bättre humör, när hon tog upp en rolig liten incident som skedde för ett bra tag sedan. Närmare nästan ett och ett halvt år sedan, precis när Carro och Kalle hade blivit tillsammans. Såhär var det;
Carro sa åt mig att säga något till Kalle på MSN, varpå jag frågade vad.
Carro: Säg hej då.
Jessi: Va? Hej då?
Carro: Jaaaa!
Jessi: Ehm, okejdå..

Jag gör som jag har blivit tillsagd och "hälsar" på Kalle..

Jessi: Hejdå!
Kalle: Eh?

Haha, det roliga var att jag trodde Carro menade "Hejdå" som i ett avsked, medan hon bara menade "hej". Jag gjorde bort mig totalt och det var Kalles allra första intryck av mig. Han måste ha trott att jag var helt freaky.
Carro och jag skrattade iallafall gott åt det lilla missförståndet och gör det än idag.


Crap
Crap from: Carro

hahah jag garvar åt det än!

2007-11-07 @ 20:59:40

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback