Min skitmysiga fredag.

Linus och jag hade lyxen att vara lediga igår och hade bestämt oss för att sova ända tills vi vaknade. Klockan halv tio var det kört för min del och  då passade jag istället på att knåpa ihop den sista hemlisen medan Linus sov. Sedan slötittade jag på Våra bästa år och  väckte Linus en stund senare. Vi käkade en mysig frukost och fräschade till oss för att sedan bege oss in till stan. Vi var på jakt efter en vinterjacka till Linus och hade båda spanat in och förälskat oss i samma jacka, vilket slutade med att vi fick springa runt i varenda tänkbar affär för att hitta rätt färg och storlek. Till slut hittade vi den och hängde undan den tills imorgon (idag).

Trötta och hungriga hoppade vi på tuben hem och på vägen pratade vi med Carro och Niklas och vi bestämde att vi skulle träffas senare på kvällen. Vi stressade därför hem där vi utbytte några ord med mina föräldrar och hämtade pengar. Därefter åkte vi upp till Vällingehus där vi slängde i oss en (som vanligt) utsökt middag. Proppmätta (jag kunde knappt gå!) åkte vi till Kista där vi mötte upp Carro och Niklas samt Carro's brorsa Jocke och hans flickvän Kajsa. Därefter följde en svettig(!) och stressig timme då vi sprang runt i en massa affärer (Carro sprang som en dåre ;D) och jag hittade en sjukt snygg och söt top (eller klänning enligt Carro) som jag hängde undan. Klockan kvart över nio entrade vi biosalongen (en kvart för sent) och slog oss ner för att avnjuta filmen "The heartbreak kid".
Den var hur bra som helst och jag skrattade så att jag grät flera gånger. Efter två timmar var filmen slut och vi kramade dem andra hejdå och åkte hemåt.
Både älsklingen och jag  var dötrötta så vi kröp ner i sängen för ett avsnitt av Prison Break, men jag somnade efter halva.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback