My terrific tuesday.

Min morgon var som vilken morgon som helst - vaknade sjukligt trött, duschade, käkade frulle, sminkade mig och gav mig av. Höll på att få ett smärre raseriutbrott på SL, stressade upp för backen till skolan och kom precis i tid.
Tänk vad likadana alla jädra dagar ser ut.
Skoldagen började med en debatt, Voltaire och Rousseau emellan. Jag var en av Rousseau's högra händer. Yäss. Vi förlorade och därefter hade vi prov på fucking upplysningen.
Jag skolkade den sista närvarokrävande lektionen och var hemma redan vid tolv. Hängde här, gjorde ingenting vettigt. Glodde på TV och pluggade.
Runt fyra gick jag ut i den kalla (svinkalla!) hösteftermiddagen och promenerade med snabba steg upp till Vällingby där jag mötte Linus.
Vi åt en sjukt utsökt middag i Vällingehus. Vilken smakupplevelse. Riktig njutning. SMAKORGASM. Ni fattar grejen.
Mätta, belåtna och lyckliga traskade vi hemåt där vi åt chokladtårta till efterrätt. Vilken lyxig dag.

Sedan dess har vi tittat på TV och myst i sängen samt pratat om vår ettårs-dag. Tänk att det bara är 12(!) dagar kvar. Då har ett helt fucking år gått. Trehundrasextiofem dagar sedan vi gav varandra våra kroppar, själar och kärlek. Hur jäkla sjukt låter inte det?! Och tänk vilket fantastiskt år vi har delat. Det finns så himla många minnen och fina stunder. Vi har verkligen delat allt; våra innersta tankar, drömmar, hemligheter, känslor, rädslor, allt. Vi har skrattat och gråtit, stöttat och förstått, litat och verkligen delat ALLT.
Och det underbaraste av allt är att jag känner, med varenda millimeter av min kropp och själ, att det är Linus jag vill leva med. Dela mitt liv med. Jag blir lycklig och fullständigt varm i hjärtat bara av tanken.

"Du är det bästa som har hänt mig. Du är mitt livs kärlek."


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback