Precis som alla andra tisdagar.

Gårdagen var precis som vilken annan tisdag i mitt liv. Jag slutade skolan vid tre och mötte upp Linus för att åka hem. Vi stannade i Vällingby för att uträtta några ärenden och när vi kom hem käkade vi middag.
Jag pluggade sedan en massa och höll på att loose my mind. Allt pluggande gör mig fullständigt galen. Jag blir ett okontrollerbart monster. Mitt humör är inte längre vad det borde vara, utan jag går från överlycklig till asförbannad, på några sekunder. Min hjärna håller på att få ett sammanbrott av all jävla press och stress. Min slutsats är nu att jag är en bra bit på vägen till utbrändhet. Jag skojar inte. Jag kan knappt hålla mig samman längre. Det här går inte längre. VADFAN ska jag ta mig till?

Vid nio-tiden pallade jag inte längre och jag och älsklingen lade oss i sängen och tittade på någon (bra) film på femman (som jag sett förut). Jag somnade (det menar du inte?) och vaknade chockad vid tolv(!) av att Linus pussade på mig. Vi låg och pratade länge innan vi till slut sade godnatt och somnade.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback