Sweet memories.

Igår när jag rotade igenom en massa gamla kläder, blev jag helt nostalgisk. Jag hittade en gammal klänning, som jag använde för nästan precis ett år sedan, när jag och Linus precis hade blivit tillsammans. Det läskiga är att jag minns en specifikl kväll, när jag bar min schnygga dress.
Det var en kväll, ungefär, nästan precis, exakt ett år sedan (jag tror det är exakt ett år sedan nästa helg) och Linus och jag skulle kröka med några av bönderna. Vi var helt nykära och kom iväg sent. Det var första gången jag var hemma hos Lina och jag tror också att det var första gången jag träffade Segel.
Vi hade möss-tema och gick runt med Linas astuffa mössor, Lina och jag dansade på stolarna, Segel var aspackad och Linus var JÄTTElånghårig. Det känns som om det vore igår, men det har gått ett helt fucking jävla år sedan dess. DET ÄR SJUKT.

Och underbart på samma gång.



Jag och grabbarna shakar loss.


Segel är aspackad och jag är taggad som få.

HELT OFATTBART, HELT UNDERBART.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback