This was my monday.

Kvällen igår var mysig och Linus och jag myste i sängen hela kvällen. Vi kom i säng sent (för att sova alltså), men jag somnade inte förrän många timmar senare, alltså någon gång mitt i natten. Det var olidligt varmt, trångt, Linus bökade och snarkade (first time ever typ) och jag var pigg - det var alltså en omöjlighet för mig att somna. Jag blev mer och mer stressad över faktumet att jag faktiskt skulle upp tidigt morgonen därpå och sömnsvårigheterna blev ännu värre. Till slut somnade jag i alla fall och imorse när alarmet ringde stängde jag av det och somnade om. Jag försov mig rejält och missade första lektionen.

Lagom till idrotten kom jag fram till skolan där jag mötte Avin. Vi gick för att ta närvaro på idrotten och sedan gick vi därifrån. Det var min enda lektion för dagen. Vi satt länge i korridoren och försökte arbeta med vår redovisning, men började hela tiden att prata om annat. Vid ett kom älsklingen för att pussa mig hejdå och sedan åkte jag och Avin in till stan. Jag för att kirra min hemlis och hon för att agera sällskap och smakråd.
Efter många om och men, bestämde jag mig till slut och nu är den fixad. Vilken lättnad. Jag har gått runt och funderat och haft ångest och velat fram och tillbaka, men nu är det klart. Hallelujah moment, baby.

Därefter åkte vi hem och sedan dess har jag pluggat. Det SÖG.
Jag har hur mycket plugg som helst att göra. Bara denna vecka har jag en debatt, ett prov samt TRE redovisningar. Här gäller det att prioritera.
I övrigt fick jag ett väldigt chockande, men glädjande besked idag. JAG KLARADE MATTE C PROVET! Vadfan hände? Jag tror fortfarande att han har rättat fel, för det kan inte vara möjligt. Inte ens i den bästa av världar.
Fast om jag klarade det, så innebär det faktiskt att jag är sjukt jävla BÄST. Faktiskt. Fast det visste vi ju redan.

Crap
Crap from: Babbel Drottningen

Grattis till det bra resultatet på provet ;)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback