Come around to another time, when you don't have to run.

Det finns ingenting vettigt att säga om gårdagen; jag var i skolan från halv nio till halv tre (gick hem innan sista lektionen eftersom jag mådde som ett as), pluggade som en galning hela halva kvällen och så hängde jag vid datorn ett slag innan jag gick och lade mig.
Händelserik dag, oh ja.

Nu sitter jag här efter en ganska kort dag i skolan. Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen och det har varit snorkallt och regnigt ute. Jag har dessutom haft religionsprov (som faktiskt gick bra..) och jag har känt mig krasslig idag igen. Hej och hå, vad livet är underbart ibland.
Jag har precis slängt på mig en varm tröja och tofflor och fixat en kopp te (måste få upp värmen!) och är tvungen att plugga, idag igen. Denna gång är det historia (rasismens och nationalismens actually) som ska redovisas genom ett stort prov på tisdag. Yuppie..
Snart kommer älsklingen hit (jag undrar vart han har tagit vägen..) i alla fall och det ska bli helt underbart. Igår saknade jag honom så att jag höll på att avlida och jag har längtat och längtat hela dagen efter att bara få umgås med honom.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback