"Det är riktiga vibrationer, alltså!"

Min dag började vid halv åtta när jag dödstrött (!) släpade mig ur sängen. Det är fan ett mirakel att jag kom upp, så jädra trött som jag var. Jag duschade, slängde i mig frulle och drog till skolan och det var lika drygt som vanligt.
Matteprovet idag gick, som förväntat, eller nä - det gick VÄRRE än förväntat. Det trodde jag inte ens var möjligt.
Jag svarade ordentligt på ETT tal av TOLV. Allting var rena kinesiskan.
Leyla flydde fältet först av alla (hon kunde lika lite som jag) och jag gick arg och bitter därifrån strax därefter.
Efter att vi beklagat oss och förargat oss ett tag började vi skratta, för det var trots allt jäkligt komiskt.
Vi sög helt enkelt.

Runt kvart över fyra kom vi ifrån skolan och the four of us gick tillsammans ner till tuben. Jag fick sällskap av Leyla hela vägen till Vällingby och på vägen hem sprang jag in en snabbis på Guldfynd för att checka läget.
När jag kom hem bänkade jag mig framför datorn för att varva ner och sedan satte jag igång att plugga (jag är så trött på detta eviga pluggande!).
Vid sju-tiden kom Linus hem och vi åt middag och sedan satte vi båda igång med pluggandet. Han pluggade fysik och jag samhällskunskap.
Klockan åtta började "Bonde söker fru" och då tog jag paus. Linus gjorde mig sällskap den sista kvarten och nu ligger han fastklistrad framför något som jag inte är intresserad av att se.

Nu börjar "Fråga Olle"! Time to go.
Over and out.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback