Det ljuva livet.

Nu sitter jag här, ensam och bitter.
Linus lämnade mig precis och åkte till skolan för att ha prov. Carro var tydligen tvungen att jobba idag och blev därmed också tvungen att ställa in vår planerade lunch. Dessutom, som pricken över i:et, har jag en jävla massa plugg att göra. FAN VAD DET HÄR SUGER.

Nu är jag rastlös och skulle vilja hitta på något roligt, men det går inte. Dels är alla i skolan och dels MÅSTE jag plugga. Jag håller på att bli tokig. När Linus kommer hem igen tänker jag tvinga honom att hitta på något roligt med mig. Men vad?
Hmm, det tål att tänkas på.

Nu ska jag lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv framför "Våra bästa år", sedan ska jag plugga.
Livet är förjävla ljuvligt ibland.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback