Fucking tuesday.

Jag har varit i skolan idag. I en KVART.
Detta betyder att jag gick upp klockan nio, stressade som en jäkla idiot för att inte komma för sent, missade tunnelbanan, sprang upp för back-helvetet vid skolan och kom för sent i alla fall - HELT I ONÖDAN.
Jag var lagom glad kan jag ju säga. Det enda positiva med att jag tog mig till skolan (helt i fucking onödan!) var att jag fick tillbaka resultatet på religionsprovet samt historieprovet. Jag fick omdömet MVG på bägge två. Jag blev både stolt och nöjd över mig själv och det gjorde min morgon aningen bättre. Igår fick vi även tillbaka testet i psykologi och jag fick alla rätt, 28 poäng av 28 möjliga. Skolan går ju som en dans. Hah!

Nu MÅSTE jag skärpa mig och försök plugga matte innan Linus kommer hit. Han har lovat att hjälpa mig och jag känner att jag måste vara lite förberedd i alla fall. Annars kommer han att strypa mig.
(Jag har SÅ ingen lust alltså. JAG VILL INTE. Vill inte vill inte vill inte. KAN inte..)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback