Kalsonger gör mig osexig.

Dagen igår började precis som alla andra dagar jag spenderar hos älsklingen. Vaknade tidigt, hängde här, glodde på tv och sedan väckte jag Linus. Vi käkade frukost framför TV:n och jag var mäkta stolt över mig själv. Jag hade nämligen gjort gröt, alldeles själv, för första gången i mitt liv och till och med Linus erkände att den var (jätte)god. Sedan bara skrattade han åt mig och sa att jag var söt, för att jag var så lycklig och nöjd över min prestation. Hell yeah.
Sedan hoppade vi in i duschen och jag kom fram till att Linus är en egoist-duschare. En söt sådan, dock.
Vi gjorde oss snygga och sedan åkte vi in till Norrtälje för att göra ett besök på apoteket, i hopp om att finna någon supermedicin som kunde göra mig frisk. Ett snabbt besök på Åhlens hann vi också med. Vi kirrade vårt badskum, ett par badrosor och en väska till mig. Därefter ville Linus åka och hälsa på sin farfar som ligger på sjukhus, så det gjorde vi. Vi pratade och höll honom sällskap i nästan en timme och han blev glad. Det bar sedan av till Linus farmor. Hon bjöd på saft och bullar (nostalgi!), visade mig en massa fotografier och sedan tittade vi på nyheterna och Postkodmiljonären med henne. Även hon blev glad över vårat besök och Linus och jag kände att vi hade gjort en god gärning. Det kändes bra i hjärtat.

På vägen hem var jag helt slut och jag frös och svettades om vartannat. Hej feberfrossa!
Efter middagen mådde jag ännu sämre, så vi bäddade ner oss i soffan och tittade på Rosa bandet-galan.
När jag kände mig hyfsat bra igen bestämde vi oss för att ta ett avslappnande och helande bad. Vi tappade upp ett varmt bad och öste i med vårat (kärleks)badskum, tände en massa ljus och hoppade sedan i.
DET VAR HELT UNDERBART.
Jag kände mig både gladare, piggare och friskare efteråt och Linus och jag blev nästan nykära. Jag kände mig som en helt ny människa.
Nybadade och lyckliga kröp vi ner, sida vid sida, i soffan och käkade lite chips och tittade på ett avsnitt av Prison break och 2½ Men innan vi gick och lade oss.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback