Min höstiga och kärleksfyllda helg.

Jag vaknade innan älsklingen på lördagen och var tvungen att fördriva tid, innan jag tyckte att det var lämpligt att väcka honom. Vi segade framför TV:n, käkade en riktig brak-frukost och duschade innan vi tog bilen in till Norrtälje.
Där strosade vi omkring och jag köpte lite smink. Sedan åkte vi upp till Rusta där vi gick lös. Vi köpte en massa snask och en liten julljusstake att ha i bilen samt en wonderbaum. Vi kände att det behövdes. Igår testade i att ljusstaken fungerade och det gjorde den. Bilen luktar nu även wonderbaum och vi är fett nöjda.
När vi kom hem segade vi framför TV:n och åt sedan en jättegod middag tillsammans med familjen.
Kvällen spenderades, som alltid, i soffan tittandes på en massa roliga tv-program. Vid två somnade vi båda i soffan och jag höll på att få en smärre chock när vi vaknade fyra timmar (!) senare. Klockan var då 06.15 och vi skulle gå och lägga oss. Stadigt, jag vet.

   

Lagom sega vaknade vi dagen efter och åt frukost framför reprisen av "Bonde söker fru". Hell yeah. Dagen förflöt och vi gjorde ingenting vettigt. Kollade på TV och gosade i sängen. Vid sex packade vi väskorna och hoppade in i bilen och åkte in till Stockholm. Jag hade slängt ur mig något om att det inte brukar vara så mycket bilar och köer på söndagseftermiddagarna, men pang så befann vi oss i en megalång bilkö. Yäss. Det hade hänt någon olycka och vi blev stillastående i minst en kvart-tjugo minuter.
En timme senare var vi äntligen hemma och vi käkade en efterlängtad middag, innan vi gosade ner oss i sängen.
Vi kollade på parlamentet och jag skrattade så att jag grät. Sedan hann vi med att kolla på en Wallander-film innan det var dags att sova.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback