Min trötta och trista måndag.

Sedan var vi redan framme på idag. Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så läskigt fort. Shit.

Imorse vaknade jag tröttare än någonsin och jag kunde knappt förmå mig att kliva ur sängen. Jag segade mig igenom morgonen och lyckades faktiskt komma i tid till skolan fastän jag gått upp aningen för sent.
Lektionerna gick och jag blev tröttare och tröttare för var minut som gick. Kvart över fyra var dagen äntligen (!) slut och jag traskade i sällskap med mina babes till tuben. Jag fick sällskap hela vägen till Vällingby där jag kramade Avin och Leyla hejdå och gick hem. Eftermiddagen har varit oerhört (jag borde väl säga nyttig eller något sådant nu men..) tråkig. Jag har, sedan klockan fem (!), suttit och pluggat, oavbrutet (!). Jag har skrivit klart min fucking nyhetsanalys och pluggat religion. Min kropp och mitt huvud är helt slut nu och jag behöver sova.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback