SMS-charm.

Jag var på dåligt humör och lite smått grinig på Linus. Han försökte muntra upp mig och följande SMS-konversation utspelades;

Linus: Ljubb Ljubb!
Jessi: Ljubb!
L: Ljubb Ljubb Ljubb Ljubb!
J: Ljubb på dig med!
L: Men mer Ljubb!
J: Ljubb Ljubb!
L: Ljubb Ljubb! :)
J: Även om jag inte vill erkänna det just nu så är du faktiskt ganska söt. Ljubb Ljubb!
L: Men du är sötast. En av många anledningar till att jag Ljubbar dig.
J: Berätta dem andra anledningarna!
L: Snygg, gullig, underbar, omtänksam, finast, sexigast, snällast och min älskling. :)
J: Tack. :) Vill du inte veta varför jag Ljubbar dig?
L: Jo :)
J: Snygg, söt, sjukt sexig, manlig, underbarast, snällast och mest älskvärd.
L: Haha, tack älskling.
J: :)
L: :)
J: Kärlek!
L: Ljubbis!
J: Haha, fett söt du är.
L: :) Nu ska jag köra hem älskling. Jag ringer sen. Ljubb Ljubb! :)

Behöver jag ens säga att jag blev på bättre humör?

(I think I need to explain vadfan vi menar med "ljubb(isar)". På ryska heter "jag älskar dig" någoting med "Ljubljub" eller något (jag är inte så haj på ryska.) och jag och älsklingen har formulerat om det till det något lättare "ljubb(isar)". För oss betyder det alltså, "kärlek" eller "jag älskar dig". Det är jag och älsklingen i ett nötskal.)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback