Snutteplutt och pluttesnutt.

Runt fem - halv sex kom älsklingen äntligen(!) hit. Han hängde vid datorn (som vanligt) medan jag läste klart det jag höll på att plugga på.
Till middag serverades det sedan en av mina favoriträtter (kyckling-pasta, MUMS!) och vi tryckte i oss hur mycket käk som helst, utsvultna som vi var. Efterätten bestod av (på vägen hem köpte jag en massa godsaker att överraska älsklingen med) enorma chokladmunkar som vi glatt mumsade i oss

Linus somnade för ett litet tag sedan så jag passade på att läsa igenom ett sjukt tjockt häfte till historian och plugga igenom lite anteckningar. Jag känner mig verkligen hur duktig som helst.

(Åh, nu vaknade han. Haha, han ser så söt ut att jag nästan inte kan hålla mig för skratt. Haha..)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback