Somebody save me.

Framför mig på bordet ligger just nu, min matematikbok samt skrivhäfte och jag MÅSTE plugga. Men jag varken VILL eller ORKAR eller KAN. Det här suger. Det suger SÅ JÄVLA HÅRT.
För det första fattar jag inte ens hälften av det jag MÅSTE fatta, för det andra känns det jäkligt onödigt att kunna den här sortens matte med tanke på att jag ALDRIG kommer att använda mig utav den i framtiden och för det tredje så ångrar jag mig så jävla hårt att jag valde den här kursen, pucko som jag var.
Som om inte det vore nog, så är jag helt slut i huvudet (och kroppen också för den delen) och skulle helst av allt vilja lägga mig och sova. Koncentrationen har sedan länge försvunnit, kanske inte så konstigt med tanke på omständigheterna, så jag känner mig ganska körd.
FAN VAD JAG HATAR DET HÄR!

(Pricken över i:et är att jag saknar och längtar efter Linus oseriöst mycket. BAJS.)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback