Sweet october.

Dagen som gått har varit bra, trots att jag både haft inlämning och litterär diskusion men det gick (nästan) strålande. På vägen hem från skolan gick jag från att vara väldigt glad till att bli en bitter och arg surkärring, ungefär. Först missade jag tunnelbanan med typ EN minut och nästa skulle inte komma förrän tio minuter efter.  Jag bet ihop och tänkte att vadfan tio minuter går fort, men när tunnelbanan kom en KVART (!) senare svor jag och bestämde mig för att aldrig igen nyttja SL:s kollektivtrafik. Inte nog med det så var tuben PROPPFULL och jag fick naturligtvis stå. Det luktade förjävligt rent ut sagt och dessutom var det en unge som nästan hostade mig i ansiktet. 
Hela vägen från Stora mossen till Vällingby bet jag mig i tungan för att inte få ett raseriutbrott. 

Jag mötte älsklingen i Vällingby och fräste och fnös och slängde ur mig alla möjliga svordomar, men Linus bara log och pussade på mig för att jag skulle lugna ner mig. Vi gick in en sväng på Hemköp för att köpa något att käka på ikväll och sedan gick vi hem hit. Linus har precis duschat så nu ska jag krypa ner i sängen med en nyduschad älskling (inget bang!) och titta på 2½ Men (typ roligaste och bästa serien som visats) Jag och älsklingen knarkar den hela tiden.


 


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback