Bloggstatistik.

Jag såg precis att mina besökare här på bloggen har ökat dem senaste dagarna och jag är så nyfiken att jag håller på att spricka. Jag skulle så gärna vilja veta vilka ni är, ni som troget läser min blogg vareviga dag.
Kan ni inte lämna en kommentar och åtminstone säga vad ni heter? Det skulle göra mig hemskt glad!

Godnatt.


Crap
Crap from: Carro

jaa heej. Jag heter Carro a.k Yster.
Jag läser din blogg dagligen!
Tror vi har setts förut?

2007-10-01 @ 10:00:15
Crap from: Malin

Hejdu, jag har läst din blogg i tre dagar... än vet jag inte mycket om dig men du är verkar snäll,
och du skriver bra - det är därför jag läser :)

Crap from: Jessi.

Åh, hej Malin!
Vad glad jag blir, tack så mycket!

2007-10-01 @ 16:22:26
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se
Crap from: Leyla

Hej jag heter Leyla och jag läser din blogggggggggggggg. SURPRISE :D

2007-10-01 @ 16:56:59

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback