Did you give some love today, babe?

Haha. Nu är jag här igen och ska blogga och skriva något litet obetydligt inlägg. Det här blir dagens(!) femte(!) inlägg och jag skäms nästan. Jag måste lära mig att hålla käften.

MEN.. jag fick bara en sådan lust att sprida lite kärlek till alla underbara människor i mitt liv.
Ni sprider så mycket glädje och värme i min tillvaro och ni är helt fucking underbara.
Tänkte vara lite "orättvis" och tillägna några special ones det här inlägget bara för att ni är som inga andra.
Inte så väldigt otippat att dessa är; MIN underbara pojkvän Linus (såklart), bästaste Carro som är min andra halva, Avin som alltidalltid finns där (och är helt fucking underbar och bäst!), Linda som känner mig utan och innan (och som alltid kommer att betyda något speciellt.), Mickis som är min glädjespridare och som alltid får en på bra humör (och som är en av de finaste människorna jag känner) och slutligen Johanna som alltid får mig att skratta och som det alltid går att prata med. Om allt eller inget.
NI ÄR OTROLIGA.
Och ni andra underbara människor som är en del av mitt liv. Ni är fantastiska och jag tror ni vet vilka ni är.

Och slutligen vill jag kasta lite kärlek till min kära familj. Ibland måste ju dem också få vara med på ett hörn.
(För FAN vad jag älskar er.)

Jag känner mig snäll idag.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback