Fyfan vad jag är bra.

Jag är så jävla bra. Inte bara bra, utan duktig, smart och begåvad. Känn på den ni!
Jag har nu pluggat psykologi och kan nästintill ALLT om försvarsmekaniser,  penisavund och kastraktionskomplex. Jag måste erkänna att det var väldigt intressant och nyttigt att lära sig. Det förklarar så mycket i livet liksom. Och jag kan ALLT om det. Jag är bäst, helt enkelt.

Inte nog med det. Jag har även påbörjat mitt svenskarbete som ska vara inlämnat senast på tisdag. Tyvärr vill jag inte påstå att Renässansen är speciellt intressant, men fan vad stolt jag är över mig själv att jag fick arslet ur vagnen och faktiskt började. YEAH.
Och när jag ändå håller på och skryter kan jag ju också nämna att jag fick MVG på svenskprovet härom veckan och fick därmed klassens bästa resultat. Jag vet att ni vill vara jag.

För att skryta maximalt kan jag också tillägga att min pojkvän igår gav mig en komplimang som löd något sådant här;
"Du är den finaste människan jag någonsin träffat. Och utseendet ska vi inte ens tala om."
Sedan slängde han ur sig en massa ord som snygg och sexig och avslutade de glädjande orden med;
"Du är perfekt. Både på insidan och utsidan."

Inte mitt fel att jag är bäst.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback