Humor.

Skoldagen igår var riktigt mysig eller snarare rolig faktiskt. Jag och mina sötnosar var på glatt humör och vi busade och skrattade och larvade oss. Lektionerna bara flög förbi och det var nog det bästa av allt.

image80  image81

Detta är då huckle-Avin och huckle- Leyla. Leyla visade skills på hur hucklen sätts fast eller hur jag ska utrycka mig och såhär jävla vackert blev resultatet.
Jag vet att båda två kommer att döda mig när dem ser att jag lagt ut dem, men det får jag ta. För jag kunde bara inte låta bli, för visst är dem förjävla söta trots allt?

Crap
Crap from: Leyla

hahahahha vi är ju bara för heta.
Men vart är bilderna på dig och Carro? :O

2007-09-28 @ 18:36:54
Crap from: Jessi.

Ni är heta som FAN.
BORTA! :D

Crap from: Avin

Men driv inte! :O
haha

2007-09-29 @ 22:54:39
Crap from: Jessi.

HAHA!

2007-09-29 @ 23:46:06
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback